Celebrities & Gossip

Kolla hit om du vill se härliga bilder och liknande på heta kändisar

Vackra prinsessor världen över

Kategori: Allmänt

Att få vara en prinsessa är varje lite flickas största dröm. Även om man aldrig erkänner det. Så var det för mig i alla fall och är så fortfarande. Jag önskar fortfarande att jag kunde få vara en vacker prinsessa med fina klänningar och vackra kronor. Men så är inte fallet så jag får drunkna i bilder som dessa på prinsessor från olika delar av världen och låtsas att jag är en av dom.
 
Prinsessan Ameera från Saudi Arabien
 
Prinsessan av Monaco 
 
Våra vackra prinsessor Madelene och Viktoria som sen ska bli drottning av Sverige.
 
 
Prinsessan Leetizia från Spanien
 
En av de vackraste (Hon är inte riktigt prinsessa men jag ser henne som det)- Dutchess Catherine Kate Middleton. Dutchess of Wales
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: